Не, ако го прашате Mercedes. Производителот силно се сврте кон електрификација, но откако го разгледа својот бизнис, сега заклучи дека има совршена смисла да ги задржи конвенционалните мотори во својата понуда. Неодамна објави дека V12 моторите ќе останат во понудата некое време.
Маркус Шефер, технички директор на компанијата, изјави за Autocar дека „ќе продолжи да нуди V12 мотори“. Сепак, тој не даде никакви дополнителни детали за публикацијата, како што се кубикажа, очекувани модели, моќност или дали ќе бидат хибридни. Тој дури и не потврди дали моторот е во согласност со стандардот Euro 7, додавајќи: „Нема да кажам повеќе, но доаѓа“.
Mercedes моментално го нуди V12 моторот само во еден модел, Maybach S680, а бројот на автомобили со V12 мотори продолжува да се намалува. Во 2025 година, ќе има околу десетина автомобили со толку цилиндри, а изборот е ограничен на егзотични производители како што се Ferrari, Lamborghini, Rolls-Royce, Pagani, Aston Martin и неколку други.
V12 во Maybach е 6,0-литарски двоен турбо мотор кој развива 621 КС и е веројатно најевтината опција. Чини околу 300.000 евра, што го прави најевтиниот начин да се добие нов V12 мотор денес. Секако, тука е и пазарот на половни мотори, кој исто така станува сè поретко секој ден. Потсетуваме дека Mercedes претходно го нудеше V12 моторот во неколку модели, вклучувајќи ги AMG S65, CL65 и SL600, додека BMW, на пример, ја заврши приказната за претходната Серија 7 на крајот од 2022 година.
Секако, не сите вести се толку добри. Иако Европската Унија ги олабави своите регулативи за Euro 7, наскоро доаѓаат нови правила, па затоа е многу веројатно дека и овие мотори ќе бидат електрифицирани. Од друга страна, пазари како Блискиот Исток, па дури и САД би можеле да добијат чист класик.







