Volvo го најави новиот EM90 како духовен наследник на многу успешниот Duett од 1953 година, но како разноврсно возило за испорака достапно во голем број различни изведби, па дури и како кабриолет.

Понатаму, EM90 е Volvo само во дизајнерска смисла. Сè друго доаѓа од Кина, поточно моделот 009 на кинескиот бренд Zeekr, кој исто така е во сопственост на истиот сопственик – компанијата Geely. Сè друго е исклучително добро и разумно сложено.
Така, EM90 е естетски далеку поуспешен од неговиот кинески близнак. Пред сè, се карактеризира со помирен стил со добро интегрирани детали од шведската школа за дизајн. Однапред има препознатливи светла и маска, од страна, добро поставени бандажи со дијаметар до 20 инчи, а одзади наједноставната можна верзија на браникот со вертикално исечени врати.

Веќе надворешниот изглед јасно укажува дека се работи за крузер чии основни простории се удобноста во возењето и буквално атмосфера како да седите во дневна соба. Во кабината се влегува преку огромни лизгачки врати на секоја страна од возилото, а внатре има кабина со шест фотелји во три реда. Секој од нив е подвижен во сите правци, вентилирани површини и првокласна удобност.

Навистина, екранот што се спушта од покривот е, со 15,6 инчи, двојно поголема од дијагоналата на BMW Серија 7, но е сосема доволен за да обезбеди забава при патувањето. Инфозабавниот екран е минимално помал (15,4″), а кокпитот е дигитален. Важно е дека EM90 лесно може да стане сала за состаноци, канцеларија или спална соба. Амбиенталното осветлување е корисно во ова, но и совршениот аудио систем HiFi со 21 звучник и потписот на Bowers & Wilkins.

И можеби најдоброто од сè е што Volvo го дизајнираше овој производ со разумност. Најдобар пример за ова е погонот. Од едната страна, тој инсталираше (назад) електричен мотор од 200 kW/272 КС што ги придвижува задните тркала за да ја придвижи оваа кутија од 5,2 метри до 100 км/час за 8,3 секунди и до 180 км/час.

Од друга страна, поставена е огромна батерија со капацитет од 116 kWh, па и покрај неблагодарната форма, автономијата е одлична. Од Volvo истакнуваат дека досегот е над 738 км според стандардот CLTC, а полнењето од 10 до 80% трае само 30 минути. Секако, реално е да се очекуваат помоќни перформанси со два електромотори за попребирливи корисници.

Да повториме, најголемиот Volvo се протегаше до 5206 mm во должина, 2024 mm во ширина и 1859 mm во висина. Тежи како најтешкото BMW, преку 2,7 тони. Моментално се нуди исклучиво во Кина и по цена од нешто повеќе од 818.000 CNY или нешто под 105.000 евра.





