Home » „Toyota“ веќе работи на тринаесеттата генерација на својот најпродаван модел

„Toyota“ веќе работи на тринаесеттата генерација на својот најпродаван модел

by Lina Muslija

Иако електричната технологија, идните стандарди за издувни гасови и индустриските регулативи предвидуваат нова мобилност што ќе предизвика пропаст на конвенционалните возила, „Corolla“ ќе продолжи да живее.

Фокусот ќе остане на хибридната верзија, додека приоритет ќе биде PHEV со автономија од 100 km.

Најпродаваниот автомобил во историјата на автомобилизмот ќе го продолжи своето присуство на пазарот најмалку во следната деценија. Ова не е изненадувачки со оглед на успехот што го постигна и продолжува да го постигнува, бидејќи „Toyota“ не може да си дозволи да нуди модели без „Corolla“.

„Corolla“ беше лансирана далечната 1966-та година, а со 13-тата генерација не покажува намера да стави крај на својата комерцијална кариера. Со повеќе од 50 милиони продадени примероци ширум светот во неговите 12 генерации, сегашниот модел исто така ужива голем комерцијален успех.

„Toyota“ веќе се подготвува да го освежи моделот, кој е во 12-та генерација од 2018-та година, иако дизајнот беше надграден пред две години. Според првите прогнози, се очекува јапонскиот производител да почека до 2026-та година на официјалното претставување, па новата генерација да биде претставена по повод прославата на 60-годишнината од „Corolla“.

Од Јапонија пристигнуваат информации дека „Toyota“ веќе интензивно работи на 13-та генерација, почнувајќи од развојот на седан верзијата под внатрешната шифра 800D. По официјалното деби, новата „Corolla“ би можела прво да биде лансирана на азискиот пазар на почетокот на 2027-ма година, додека специфична варијанта за европскиот пазар ќе биде достапна од 2028-ма година.

Со повеќе технологија и, логично, повеќе електрификација во својата гама, „Toyota“ моментално нема планови да еволуира кон целосно електричен автомобил. Сето ова укажува дека јапонскиот производител ќе продолжи да го нуди моделот во седан, хечбек и караван верзии.

За погонските системи, „Toyota“ подготвува нови четирицилиндрични мотори со волумен од 1,5 и 2,0 литри, кои се дизајнирани да ја оптимизираат интеграцијата со хибридните системи и потенцијалната компатибилност со неутрални горива како синтетички горива, е-горива, биогорива или течен водород.

„Toyota“ веќе ја тестира најновата технологија на водород, особено со моделот „GR Corolla H2“, кој е првиот автомобил во светот кој се напојува со овој систем за гориво.

Во својата нова понуда, „Corolla“ треба да вклучи и ново развиена plug-in хибридна верзија, која ќе нуди повеќе од 100 километри автономија со чист електричен погон, што е стандард што моментално го достигнуваат повеќето нови модели „PHEV“ на пазарот.

Иако сѐ уште не се објавени официјални слики или најави за претстојната „Corolla“, од Јапонија доаѓаат гласини дека новиот модел ќе има поаеродинамична каросерија, со поедноставена силуета. Исто така, челниците на „Toyota“ најавија развој на нови, покомпактни мотори кои ќе овозможат намалување на висината на капакот на моторот на идните модели.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

About Us

Журнал МК е независен информативен портал.

Адреса: 8 Ударна Бригада 20б, Скопје, МК
Телефон: + 389 2 3217 815
Email: info @ zurnal.mk

@2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by Anet.com.mk