Home » Топ 10 најекономични дизел автомобили – трошат само 4 до 6 литри гориво

Топ 10 најекономични дизел автомобили – трошат само 4 до 6 литри гориво

by Журнал

Можеби се валкани, можеби се минато, но автомобилите со дизел мотори се испишани со злато во колективната свест на македонските возачи и сè уште се предмет на желба на голем дел од домашните купувачи на автомобили.

Има многу причини за такво нешто, а многу од нив лежат во традицијата: прво, дизел горивото отсекогаш било (а веќе не е) поевтино од бензинот. Исто така, дизел автомобилите отсекогаш трошеле значително помалку гориво од моделите на бензин. Дизел моторите отсекогаш биле поевтини за одржување и генерално добиваат поголема километража од бензинските мотори. Со проширувањето на турбо технологијата, исчезна и последната голема замерка на дизелите, поточно нивната бавност. Турбодизелите станаа супериорни во перформансите дури и во однос на бензинските, се разбира кога станува збор за „обичните“ автомобили, бидејќи даваа поголем вртежен момент при помал број вртежи. Конечно, новите материјали и технологии ги направија дизел моторите значително потивки и помирни при работа, речиси споредливи со нивните браќа бензинци.

Сепак, екологијата е против дизелите. Дури и со современите филтри, емисиите на CO2, како и други штетни честички, се значително повисоки кај дизелите отколку кај бензинците, а дизелите малку по малку губат чекор. Тешкото оданочување на емисиите на јаглерод диоксид требаше да биде последната шајка во ковчегот на дизелите, но тие сè уште се таму и не се предаваат.

Германскиот автомобилски клуб ADAC исто така направи листа на Топ 10 дизели со најмала потрошувачка во четири класи. Основата се соодветните податоци на производителот според новиот WLTP циклус, што е релативно добар просек на она што го нарекуваме секојдневно возење.

Во најмалата класа доминира HDi моторот на корпорацијата Stellantis, кој е најекономичен во неколку различни варијанти на моќност. Ова не треба да изненадува, бидејќи Французите отсекогаш имале одлични дизел мотори, иако германските имаа подобра репутација.

И тие доминираат во ниската средна класа. Поточно, станува збор за познатиот TDI мотор на групацијата Volkswagen, кој е вграден во десетици модели од различни марки, и во бројни погонски верзии. Овој мотор, секако, е и главниот лик на скандалот на Volkswagen околу фалсификувањето на податоците за загадувањето, но останува фактот дека е многу ефикасен и економичен.

Во високата средна класа, гледаме комбинација на различни производители. Се разбира, тука е TDI, исто како и одличниот дволитарски B47 мотор на BMW. Mercedes-Benz има и премиум дизел мотор за оваа класа возила.

Конечно, во високата класа за прв пат гледаме некои други, но многу ефикасни, дизел мотори. На пример, Jaguar од семејството Ingenium или B4 од Volvo. Овде мора да забележиме дека повеќето од овие мотори се комбинирани со некакви технолошки решенија кои ги прават благи хибриди, што само фаворизира намалување на потрошувачката.

You may also like

About Us

Журнал МК е независен информативен портал.

Адреса: 8 Ударна Бригада 20б, Скопје, МК
Телефон: + 389 2 3217 815
Email: info @ zurnal.mk

@2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by Anet.com.mk

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More