Компанијата Seres , која е партнер на Huawei, го слави испораката на своите први електрични автомобили на европскиот пазар.
Кинескиот производител всушност ги продава електричните автомобили на Aito со свое лого. Huawei и Seres веќе некое време заеднички произведуваат автомобили.
Претходно оваа година, Huawei ги негираше гласините дека партнерите се разделуваат откако беа забележани автомобили со логото на Huawei како излегуваат од објектот во Seres.
Двете компании заеднички го основаа брендот Aito, а веќе се во продажба два модели, Aito M5 и Aito M7. Како дел од шампионатот, Huawei ја снабдува технологијата, додека Seres ги дизајнира и произведува автомобилите.
Двете компании одлучија да го продлабочат партнерството, пренесуваат информативните агенции
Серес објави дека нејзините први примероци на SUV моделот SF5 Coupe се испорачани во Норвешка, а тоа е всушност моделот Aito M5 со логото Seres. Компанијата не продава автомобили преку сопствена мрежа на дистрибутери, но има потпишано договор со Nordauto, компанија специјализирана за продажба на електрични возила во Норвешка, Естонија и Русија.
На веб-страницата Seres моделот се вика Seres 5, а Nordauto го нарекува Seres SF5, што е уште повеќе збунувачки.
Се чини дека само верзијата BEV на SF5 е достапна во Норвешка, и доаѓа со два електрични мотори кои ги придвижуваат сите четири тркала, испорачува 577 КС и батерија од 80 kWh што е добра за опсег од 500 километри.
Цената е 49.500 евра. Автомобилот не е достапен со новата батерија од 90 kWh што Seres ја рекламира во Кина.
Додека кинескиот пазар Alto M5 го користи оперативниот систем на Huawei HarmonyOS, Android Auto на Google е достапен за пазарот во ЕУ.
Seres има и помал crossover модел SF3 кој е достапен во Холандија и Норвешка со основна цена од 38.900 евра.
Овој модел достигнува „100“ за 8,9 секунди и забрзува до максимални 155 km/h.