Renault се подготвува наскоро да го претстави новиот SUV модел Austral (наследник на Kadjar), а додека ја чекаме промоцијата што ќе се одржи на 8 март, имаме неколку нови тизер слики кои прикажуваат делови од неговата внатрешност…
Претходниот цртеж на ентериерот открива два екрани, едниот поголем од другиот, по урнек од моделот Megane E-Tech Electric.
Покрај целосно дигиталната инструмент табла, има и широка информативно забавен систем, при што Renault наведува дека нивниот нов компактен crossover ќе има екрани со вкупна димензија од 24,3 инчи.
Ќе има и интерфејс OpenR Link кој ќе вклучува Android Auto и Apple CarPlay.
Покрај тоа, се споменуваат прегради и оддели за сметување на ситници низ кабината со вкупна зафатнина од 30 литри, мат финиш, LED амбиентално осветлување, дрво обработено со јапонската техника на лакирање maki-e, како и фактот дека Renault Austral ќе има лизгачка задна клупа. за поголема практичност.
Што се однесува до името, изведено од латинскиот збор australis, името Austral, според францускиот бренд, силно одекнува на многу европски јазици, вклучувајќи го и францускиот.
А тоа е особено важно за бренд кој се гордее со своите корени.
Според Силвија Дос Сантос (Sylvia Dos Santos), шеф на стратегијата за дизајнирање на името на моделот во одделот за глобален маркетинг на Renault, името Austral ја комбинира живоста и топлината на јужната хемисфера и повик за истражување, што го прави совршено за SUV.
Освен тоа, „совршената рамнотежа на гласовите го олеснува изговорот и му дава вистински меѓународен призвук“.
Во секој случај, Austral е дел од новата палета на компактни SUV модели на брендот кои комбинираат „иновативна поврзана технологија за да испорача уживање во еко-возење “.
Ја користи платформата CMF-CD3, долг е 451 cm и може удобно да прими до 5 патници.
Што се однесува до моторот, во претходното соопштение од фабриката се вели и ова:
Новиот мотор со работен волумен од 1200 cm3 со три цилиндри, потпомогнат со турбополнач, развива 130 КС при 4500 вртежи во минута, додека при 1750 вртежи во минута развива вртежен момент од 230 Nm.
Овој мотор со директно вбризгување е направен од алуминиум за да се намали неговата тежина.
Користи променлива технологија за отворање вентили за да ја намали потрошувачката кога моторот не се користи и да развие поголем вртежен момент и моќност при поинтензивна употреба на моторот.
Новиот 48-волтен благ (mild)bхибрид е опремен со литиум-јонска батерија од 12 V, инвертер од 12-48 V и стартер од 48 V и овозможува регенеративно сопирање, дополнителен вртежен момент и снабдување со мрежа.
Ова овозможува потрошувачка од само 5,6 l / 100 km и емисија на CO2 од 127 g CO2 / km во мешаниот циклус на возење според процедурата за тестирање WLTP (во тек е одобрување на типот на податоци).
Динамичните перформанси му овозможуваат на новиот Renault AUSTRAL да забрзува од 0 до 100 km/h за 8,8 секунди и меѓу забрзување од 80 до 120 km/h за 7,3 секунди.
Покрај намалените емисии на CO2, овој мотор е особено економичен бидејќи неговата нова технологија за филтрирање на честички, вентилите за рециркулација на издувните гасови (EGR) и инјекторите под висок притисок со притисок од 350 бари, драстично ги намалуваат емисиите на сите штетни гасови (PN, HC, CO, NOX).