Во наредната учебна година во средното образование ќе бидат ангажирани околу 200 образовни асистенти. Според Министерството за образование, асистентите ќе ги придружуваат учениците со посебни потреби што ќе им овозможат да постигнат резултати од учењето. Министерката за образование, Весна Јаневска, за Алсат изјави дека бројот на асистенти може да се менува, во зависност од барањата на средните училишта.
Во гимназијата „Зеф Луш Марку“ во Скопје во моментот се ангажирани 3 лични асистенти кои на барање од училиштето беа обезбедени од страна на Град Скопје. Тие ги придружуваат учениците во наставните часови и им помагаат да се движат во и надвор од училишната зграда. Дефектологот Ајше Беќири оценува дека во споредба со личните асистенти, образовните асистенти ќе имаат позитивно влијание врз успехот на учениците.
„Ако го споредите личниот асистент со образовниот, очигледно образовниот асистент би бил поголем приоритет за учениците со посебни потреби. Образовниот асистент ги познава техниките и методите на работа што ги научил во текот на студиите и ги применува на учениците со посебни потреби и несомнено ќе има побрзи резултати во нивното образование или академски дел “, рече Ајше Беќири, дефектолог.
Минатиот месец во Собранието беа изгласани измените на Законот за средно образование, со кои се предвидува ангажирање на образовни асистенти во средното образование според моделот на основното образование. Нивниот ангажман досега беше направен преку програми на УНДП, ангажирани хонорарно и немаа утврден статус за нивниот ангажман и не беа во доволен број.