Иако минибусите речиси исчезнаа од автомобилската сцена, некои производители сè уште ги нудат. Stellantis овде е многу јасен и својата понуда ја базира на т.н повеќенаменски MPV модели. Така може да понуди примерно возило за испорака, но и авантуристички семеен модел за сите оние кои имаат приоритет за просторноста.
Секако, кога станува збор за Peugeot, тоа мора да се направи со стил. Затоа Rifter како наследник на Partner отсекогаш се истакнувал, а сега по редизајнот ја издигнува естетиката на повисоко ниво. Тоа е електричниот E-Rifter, кој навистина е само патничка верзија на E-Partner.
Однадвор, сепак, се дистанцира со различен преден дел со нови светла. Покрај тројните дневни светла, во новообликуваниот браник има целосно затворена предна табла и изразени доводи за воздух. Ако на сè додадеме пластични облоги, јасно е дека Peugeot го рангира овој модел блиску до понудата на кросовери. Фејслифтот носи и две нови нијанси – Sirkka зелена и Kiama сина.
За потсетување, во понуда се две верзии, пократка со 4,4 метри и подолга растегната до 4,7 метри. Двете верзии доаѓаат со две странични лизгачки врати и можност за отварање на задното стакло посебно на капакот на багажникот. Има и опција за внатрешен дизајн со 7 седишта, со капацитет за товарен простор кој во зависност од бројот на седишта оди и до 4 кубни метри.
Нешто неочекувано, Peugeot не ја покажува внатрешноста, но во соопштението го споменаа новиот i-Cockpit со 10-инчен инфозабавен екран. Нов е и воланот обложен со кожа, а на списокот на опрема има безжичен полнач и 3 USB конектори.
Можеби најизненадувачкото е што E-Rifter ја задржува старата конфигурација на погонот со електричен мотор од 136 КС (i270 Nm) и батерија со капацитет од 50 kWh. Достигнува 100 km/h за 11,2 секунди и може да повлече до 135 km/h. Важно е да се спомене дека со инсталирање на топлинска пумпа и нов регенеративен систем за сопирање, досегот скокна од 280 на 320 km. Максималната моќност на полнење е 100 kW, во тој случај полнењето до 80% трае половина час.
Да кажеме и дека засега нема информации за конвенционалната понуда во форма на 1,2 бензински и 1,5 BlueHDI дизели, кои беа повлечени од понудата минатата година. Ако остане вака, Peugeot сепак ќе може да се пофали со фактот дека ова е најевтиниот седумсед со електричен погон на пазарот.