Конечните спецификации на Switch 2 покажуваат дека конзолата кога не е поврзана на dock, односно кога работи на батерии, работи отприлика двојно побавно.
Новите спецификации за Switch 2, објавени од Digital Foundry, откриваат значителен пад во перформансите кога конзолата не е приклучена на dock. Иако Nintendo не објави детални податоци за процесорската (CPU) и графичката (GPU) моќ, Digital Foundry наведува дека се работи за „цврста потврда“ на конечните технички спецификации. За разлика од оригиналниот Switch, кој користеше стандардниот Nvidia Tegra T1 чип, Switch 2 користи „прилагоден силициум дизајниран специјално за Nintendo и мобилно играње“.
Во приклучен режим (docked), CPU работи на 998 MHz, а GPU на 1007 MHz, додека во непреклучен режим (undocked), CPU работи на 1101 MHz, а GPU на 561 MHz. Интересно е што CPU работи на повисока фреквенција во непреклучен режим, што, според Digital Foundry, е обид да се компензира пониската мемориска пропусност. Пропусноста на меморијата изнесува 102 GB/s во приклучен и 68 GB/s во непреклучен режим. Перформансите за ray-tracing се 20 gigarays/s (docked) и 10 gigarays/s (undocked).
Конзолата има 12 GB LPDDR5X RAM, од кои 3 GB се резервирани за системот. CPU има 8 ARM Cortex A78C јадра (2 резервирани за системот), а GPU е базиран на Ampere архитектурата со 1536 CUDA јадра.
Овие разлики во перформансите би можеле да објаснат зошто dock-от за Switch 2 користи активен вентилатор. Графичкиот подсистем на Switch 2 во приклучен режим достигнува 3.072 TFLOP-а, додека во непреклучен само 1.71 TFLOP. Digital Foundry напоменува дека наведените такт-брзини може да се прилагодат на теоретски максимуми од 1.4 GHz за GPU и 1.7 GHz за CPU.
Функцијата Game Chat, која овозможува стримање на играњето и веб-камерата до четворица пријатели, има „значително влијание врз системските ресурси“.
Преносливиот екран поддржува променлива стапка на освежување до 120 Hz, но во моментот нема официјална поддршка за VRR преку HDMI-екраните поврзани на dock.