Една од предностите на повеќето стриминг услуги, барем до неодамна, беше тоа што можете да уживате во видео содржини без да ве прекинуваат реклами. Платете месечна претплата и можете да гледате што сакате без да ве прекинуваат досадни реклами. Netflix дури и претходно кажа дека никогаш нема да има реклами на нивната платформа, но во меѓувреме се предомислија и лансираа пакет кој е поевтин од другите пакети, но во него се прикажуваат реклами. Според податоците што ги објавија на Ars Tehnica, стриминг услугите во просек заработуваат повеќе пари по корисник ако им се прикажуваат реклами, отколку ако користат поскап модел на претплата.
Исто како Netflix, и Амазон исто така им нуди на претплатниците на Prime Video поевтин пристап до неговата содржина, но и тоа има своја цена, а тоа е прикажување на реклами. Рекламите на Prime Video се појавија во јануари оваа година, првично во многу мал обем, со цел „нежно да ги запознаат корисниците со рекламирањето“, објаснуваат од компанијата.
Со оглед на тоа што никому не му се допаѓа прикажувањето на рекламите, а WSJ претходно објави дека на корисниците на сервисот на Амазон ќе им се прикажуваат 2-3 минути рекламна содржина за еден час, сите во компанијата се интересираа како воведувањето реклами ќе влијае на бројот на претплатници. Имено, за очекување беше дека ќе изгубат некои претплатници, но се покажа дека бројките не се толку страшни.
Ова го поттикна тимот од Amazon да донесе уште една одлука која сигурно нема да им се допадне на корисниците, па од следната година покрај содржината, на Amazon Prime ќе се прикажуваат уште повеќе реклами. Како што истакнуваат медиумите, иако Амазон вели дека нема да се појавуваат реклами во содржината што се пушта, тоа би можело да се промени од следната година. Исто така, оваа компанија има намера да додаде нов формат на реклами, се со цел да ги зголеми приходите од реклами.
Иако имаат голем број претплатници (околу 200 милиони месечно) на нивната услуга за видео стриминг, Амазон сепак заработува најмногу пари од реклами на своите веб-страници, што компанијата сака да го промени и да заработи уште повеќе од рекламите на Prime Video. Секако, треба да се внимава да не се претера бидејќи во случај на прикажување на голем број реклами, некои корисници навистина би можеле да ја откажат претплатата и да се насочат кон конкурентските услуги.