Секој четврти возач е незадоволен од технологијата во новите автомобили. Особено, функции како што се помошта за одржување на лента и предупредувањето за мртва точка се досадни за многу возачи. Многу возачи се чувствуваат лошо кога ќе седнат зад воланот на нов автомобил. Студиите покажуваат дека возачите не разбираат како всушност функционираат напредните системи за помош на возачот. Тие не знаат што се случува кога автомобилот сам ќе закочи или зошто воланот одеднаш се исправа при менување на лента.
Ново истражување на британскиот DG Cities, цитирано од Autocar, открива дека четири од десет возачи мислат дека не им се дадени доволно информации за системите. Тие вклучуваат помош за одржување на лента, адаптивен темпомат и предупредување за мртва точка. Системите можат многу да варираат од автомобил до автомобил, што создава уште поголема конфузија при менување на брендот на автомобили, пишува ревија ХАК.
Секој десетти возач директно не верува во точноста на системот. Ова се однесува особено на автоматското сопирање во итни случаи и препознавањето знаци. И токму оваа неизвесност може да има сериозни последици, според истражувачите. Проблемот е што никој не се чувствува одговорен за правилно објаснување на технологијата. Автомобилските брендови не ги гледаат системите како силна продажна точка, а тоа се одразува и на маркетерите, кои ретко ги истакнуваат карактеристиките во нивниот дијалог со клиентите. Ова значи дека многу клиенти добиваат клучеви од автомобилот без соодветно претставување, што во некои случаи значи дека возачите ги разбираат функциите на автомобилот само кога одеднаш се активира во сообраќајот, а за многу возачи тоа станува негативно искуство. Исто така, опасно е во сообраќајот…