Во последните 24 часа, многу корисници на Android телефони и таблети пријавуваат грешка со пораката: “Google Play Store keeps stopping”, иако продавницата за апликации работи нормално.
Како се манифестира проблемот?
- На телефоните, грешката се појавува повремено, но не ја попречува работата на системот.
- На таблетите Pixel, пораката може да го прикрие часовникот во Hub Mode, правејќи го привремено невидлив.
Можни решенија
Во моментов, не постои универзално решение за овој проблем, но Google веројатно работи на ажурирање од серверска страна кое автоматски ќе ја поправи грешката. Додека чекате официјално решение, можете да пробате неколку привремени решенија:
1. Исчистете ги кешот и податоците на Google Play Store
- Отворете Settings > Apps
- Пронајдете Google Play Store
- Кликнете на Storage > Clear cache
- Ако проблемот продолжи, кликнете и на Clear data
2. Проверете дали има ажурирања за Google Play Services
- Посетете веб-страница за APK Mirror или друг сигурен извор за да преземете најнова верзија на Google Play Services.
- Инсталирајте ја новата верзија и рестартирајте го уредот.
3. Рестартирајте го уредот
- Исклучете и повторно вклучете го вашиот телефон или таблет и проверете дали проблемот се појавува повторно.
Ако ниту едно од овие решенија не помогне, најдобро е да се почека официјалното ажурирање од Google.