Европскиот автомобилски сектор влегува во клучна фаза. За да се одржи конкурентноста и да се овозможи понатамошен развој, Европската комисија го објави Индустрискиот акционен план – стратегија што вклучува конкретни мерки, партнерства и инвестиции до 2027 година.
Според Европската асоцијација на производители на возила (ACEA), сегашните заштитни тарифи против нелојалната конкуренција од Кина не се долгорочно решение.
Наместо тоа, индустријата мора да се фокусира на побрзи иновации, инвестиции во истражување и интеграција на одржливоста низ целиот вредносен синџир.
Беа презентирани амбициозни цели до 2030 година:
- 40% пократко време од развој до лансирање на моделот
- Значително зголемување на истражувачките капацитети
- Воведување на напредни дигитални технологии
- Целосна интеграција на одржливоста и циркуларната економија
Сето ова е дел од пошироката стратегија на ЕУ „Компас на конкурентноста“, која има за цел да ја направи Европа лидер во иновациите, декарбонизацијата и економската безбедност.
Автомобилската индустрија сега има задача да се обедини во најголемото јавно-приватно партнерство досега, со цел да се обезбеди стабилно и конкурентно место на Европа на глобалниот пазар на возила на иднината, според ACEA.