Home » BYD веќе го разбранува европскиот пазар со својата понуда на електрични возила, а најновиот модел Dolphin Surf – познат како Seagull во Кина – ветува да биде сериозен конкурент во сегментот на градски електрични автомобили со пристапна цена. Иако во Кина се продава за околу 10.000 долари, европската верзија има цена која сепак е мошне конкурентна, земајќи ги предвид опремата, перформансите и технологијата што ги нуди. BYD Dolphin Surf Стартна цена под Citroën e-C3 Со должина од 3.990 mm, Dolphin Surf веќе е достапен во Германија по цена од 22.990 до 30.990 евра. Но, до 30 јуни, BYD нуди промотивна почетна цена од само 19.990 евра – пониска од Citroën e-C3, кој стартува од 23.300 евра. Иако е поскап од Dacia Spring, која чини 16.900 евра, Dolphin Surf нуди значително подобри перформанси и повисоко ниво на опрема. Dacia Spring, иако поевтина, има бавна акцелерација (0–100 km/h за 19,1 секунда) и скромна опременост, без дисплеј или други модерни функции. BYD, од друга страна, дури и во најосновната Active верзија нуди 10,1-инчен допирен екран и електрично прилагодливи и греани ретровизори. BYD Dolphin Surf Три нивоа на опрема и две батерии Моделот Dolphin Surf се нуди во три нивоа на опрема: Active, Boost и Comfort. Active и Boost доаѓаат со мотор од 87 коњски сили, но со различни батерии. Active користи мала 30 kWh LFP батерија со максимум брзина на полнење од 65 kW, додека Boost добива 43,2 kWh батерија и полни со 85 kW. Двата модели се полнат од 30 до 80% за околу 30 минути. BYD Dolphin Surf Највисокото ниво, Comfort, ја задржува батеријата од Boost, но добива помоќен мотор со 154 коњски сили. Со тоа, забрзувањето од 0 до 100 km/h се скратува на 9,1 секунда. Дополнително, Comfort носи и дополнителни удобности како 360° камера, безжично полнење телефон, LED светла, греани седишта и автоматски преклопливи ретровизори. Автономија и европско производство BYD сѐ уште не објавува комбинирани WLTP податоци за автономијата, но според британскиот Auto Express, трите верзии имаат домет од 221, 322 и 311 km. Тоа е солиден резултат за градско возење и кратки патувања. Првите примероци ќе се увезуваат од Кина, но во иднина производството ќе се префрли во новата фабрика на BYD во Унгарија. Со оглед на тоа што Stellantis, Volkswagen и другите европски производители се уште развиваат поевтини електрични модели, Dolphin Surf им поставува сериозен предизвик кој не смеат да го игнорираат. BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf

BYD веќе го разбранува европскиот пазар со својата понуда на електрични возила, а најновиот модел Dolphin Surf – познат како Seagull во Кина – ветува да биде сериозен конкурент во сегментот на градски електрични автомобили со пристапна цена. Иако во Кина се продава за околу 10.000 долари, европската верзија има цена која сепак е мошне конкурентна, земајќи ги предвид опремата, перформансите и технологијата што ги нуди. BYD Dolphin Surf Стартна цена под Citroën e-C3 Со должина од 3.990 mm, Dolphin Surf веќе е достапен во Германија по цена од 22.990 до 30.990 евра. Но, до 30 јуни, BYD нуди промотивна почетна цена од само 19.990 евра – пониска од Citroën e-C3, кој стартува од 23.300 евра. Иако е поскап од Dacia Spring, која чини 16.900 евра, Dolphin Surf нуди значително подобри перформанси и повисоко ниво на опрема. Dacia Spring, иако поевтина, има бавна акцелерација (0–100 km/h за 19,1 секунда) и скромна опременост, без дисплеј или други модерни функции. BYD, од друга страна, дури и во најосновната Active верзија нуди 10,1-инчен допирен екран и електрично прилагодливи и греани ретровизори. BYD Dolphin Surf Три нивоа на опрема и две батерии Моделот Dolphin Surf се нуди во три нивоа на опрема: Active, Boost и Comfort. Active и Boost доаѓаат со мотор од 87 коњски сили, но со различни батерии. Active користи мала 30 kWh LFP батерија со максимум брзина на полнење од 65 kW, додека Boost добива 43,2 kWh батерија и полни со 85 kW. Двата модели се полнат од 30 до 80% за околу 30 минути. BYD Dolphin Surf Највисокото ниво, Comfort, ја задржува батеријата од Boost, но добива помоќен мотор со 154 коњски сили. Со тоа, забрзувањето од 0 до 100 km/h се скратува на 9,1 секунда. Дополнително, Comfort носи и дополнителни удобности како 360° камера, безжично полнење телефон, LED светла, греани седишта и автоматски преклопливи ретровизори. Автономија и европско производство BYD сѐ уште не објавува комбинирани WLTP податоци за автономијата, но според британскиот Auto Express, трите верзии имаат домет од 221, 322 и 311 km. Тоа е солиден резултат за градско возење и кратки патувања. Првите примероци ќе се увезуваат од Кина, но во иднина производството ќе се префрли во новата фабрика на BYD во Унгарија. Со оглед на тоа што Stellantis, Volkswagen и другите европски производители се уште развиваат поевтини електрични модели, Dolphin Surf им поставува сериозен предизвик кој не смеат да го игнорираат. BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf BYD Dolphin Surf

by Lina Muslija

Кина ја зацврсти својата доминација на светската сцена на електрични возила, со учество од дури 70% во вкупното глобално производство на ЕВ во 2024 година, покажува најновиот извештај Global EV Outlook 2025 на Меѓународната агенција за енергија (IEA).

Ова водство е резултат на децениски стратешки инвестиции, државни субвенции и технолошки иновации, кои ги издвоија кинеските производители како клучни играчи на глобалната мапа на електричната мобилност.

И покрај скептицизмот околу ЕВ во некои европски земји, глобалниот пазар раскажува поинаква приказна. Во 2024 година, се продадоа 17 милиони електрични и plug-in хибридни возила – раст од 25% во однос на претходната година. За споредба, во 2020 година беа продадени само 3,5 милиони вакви возила.

Во Кина, продажбата на возила со приклучок пораснала за 40% во однос на 2023 година, а plug-in моделите сега сочинуваат речиси половина од новата продажба. Иако делот на чисто електрични возила паднал од 80% во 2020 на под 60% во 2024, бројот на продадени батериски ЕВ сепак се зголемил седумкратно.

Европа бележи стабилен пазар, со ЕВ учество од околу 20% – слично како претходната година. Но, растот не е рамномерен: 14 од 27 земји членки на ЕУ пријавиле пораст, додека останатите стагнација или пад.

Во САД, трендот е пораст со побавно темпо: plug-in возилата учествуваат со околу 10% од вкупната продажба. Интересно, растот што во 2023 бил над 40%, во 2024 забави на само 10%, што сигнализира можен застој во пазарната динамика.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

About Us

Журнал МК е независен информативен портал.

Адреса: 8 Ударна Бригада 20б, Скопје, МК
Телефон: + 389 2 3217 815
Email: info @ zurnal.mk

@2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by Anet.com.mk