Вежбање во лето: Неколку грешки опасни по здравјето!

Со добро време, сите што редовно вежбаат едвај чекаат да излезат од своите станови и спортски сали. Но, треба да посветите посебно внимание на внесот на вода, да изберете облека и други важни работи и да внимавајте на грешките што ги прават многумина.

Овие се најчестите.

Избегнувате вода сè додека не се чувствувате жедни

Не чекајте да се чувствувате жедни и само тогаш да пиете вода. За време на летниот тренинг на отворено, телото користи вода за регулирање на температурата. Ако не пиете доволно течности, се појавува замор и вашите перформанси не се на она ниво што инаку би биле.

Прескокнувате примена на факторот на заштита од сонце

Дури и кога е облачно надвор, летното сонце е таму. Затоа, кога одите на тренинг на отворено, заштитете ја кожата со фактор. Одберете SPF 30 и повисоко и нанесувајте го на секои два часа ако умерено вежбате или на секои 45 до 60 минути ако вашиот тренинг е поинтензивен.

Не го проверувате часовникот

Во лето, температурите надвор се зголемуваат многу побрзо од вообичаеното, поради што е добро да се избегне тренирање најмалку помеѓу 10 и 17 часа. Најдобро е тренингот да се прави во раните утрински часови или во вечерните часови, кога температурите паѓаат. За обука, одберете сенка, каде нема да бидете на директна сончева светлина.

Носите несоодветна облека

Полиестер, облека што се држи до кожата… – тоа не е најдобриот избор за летен тренинг. Наместо тоа, облечете поширока облека направена од природни материјали со полесни бои што повеќе нема да ве задушат.

Штедите на електролити

Повисоките температури обично значат поголемо потење, што може да се претвори во загуба на електролити. Ако планирате да тренирате сериозно на отворено цело лето, ќе мора да го надоместите тоа.

InterServer Web Hosting and VPS