Зошто не смееме да изедеме повеќе од едно парче лубеница дневно: Руски ендокринолог открива

– Имам пациенти кои накачиле неколку килограми,а јаделе само лубеница. Треба да знаете една работа: плодот е полн со фруктоза. Вишокот фруктоза, особено на празен стомак, ќе доведе до масна дегенерација на црниот дроб. Исто така, фруктозата придонесува за развој на дебелина, предизвикува имунитет на хормонот за масно ткиво лептин и хормонот инсулин на панкреасот. Ова пак води до постојано зголемување на апетитот. Тоа е магичен круг- тврди Зухра Павлова, ендокринолог во Московската универзитетска болница.

Една парче лубеница обезбедува дури 25% од дневните потреби за витамин Ц. Витаминот Ц е важен за здрави заби и непца, помага во апсорпција на железо, во одржување на здравјето на сврзното ткиво на кожата, имуните функции и заздравувањето на раните.

Овој витамин исто така содржи антиоксиданти, така што го спречува оштетувањето на клетките со неутрализирање на слободните радикали – молекули за кои се верува дека се поврзани со стареење и појава на одредени болести.

Постојат сè поголеми докази дека луѓето кои јадат доволно овошје и зеленчук за да ги задоволат нивните дневни потреби за витамин Ц, имаат постабилен крвен притисок од оние кои не јадат доволно ваква храна.

Бидејќи во многу земји повеќе од 60% од возрасните се со прекумерна тежина или дебели, ризикот од хронични заболувања се зголемува. Ако сакате да ги намалите факторите на ризик, имајте на ум дека во една парче лубеница има само четириесет калории.

Бидејќи лубеницата е многу хранлива и не го оптеретува организмот со маснотии, може да изедете едно парче наместо чоколадо или грицки.

InterServer Web Hosting and VPS