Бела Хадид сними цела кампања преку FaceTime, додека нас рака не боли од едно селфи

Карантинот не ги запре Бела Хадид и Jacакмемус да создадат цела кампања. Додека многу брендови мораа да направат пауза на новите колекции, како резултат на кризата со коронавирус, Симон Порте најде креативен начин да ја создаде својата кампања „Пролет 2020“. Францускиот дизајнер, познат по тоа што започна трендот на ситни торби, се здружи со Бела Хадид за да фотографира цела колекција фотографии од дома. Серијата се одликува со Бела позирајќи во разни парчиња и беше снимена во целост преку FaceTime. Да! Додека дизајнерот делуваше како креативен директор на снимањето, фотографот Пјер-Анже Карлоти се сликаше со Бела додека тие беа на FaceTiming.

View this post on Instagram

when Bella calls @jacquemus @bellahadid

A post shared by Pierre-Ange Carlotti (@blackpierreange) on

https://www.instagram.com/p/B_VXWLzgPZP/?utm_source=ig_web_copy_link

Морам да кажам, дури и без целосно производство на редовна кампања, бев прилично импресиониран од тоа колку излезе кул. Всушност, се чувствував како уште повеќе да се поврзам со кампањата затоа што ме врати во раните 2000-ти, кога PhotoBooth на Apple владееше врховно. На фотографиите, Бела позираше во сè, од весел жолт топ со зелени панталони до строг бел костум, спарен со зелен градник.

InterServer Web Hosting and VPS