Home » 7 работи што ги научивме од шефот за софтвер на Mercedes

7 работи што ги научивме од шефот за софтвер на Mercedes

by Журнал

Ова се седум работи кои ги дознавме и научивме од него:

1. Се зголемува побарувачката за што е можно повеќе време поминато пред екранот… во автомобилите

„Има два аспекта во тоа“, рече Остберг. „Податоците ни покажуваат дека сè повеќе наши клиенти имаат потреба и желба да консумираат повеќе содржини во мирување. Второ, луѓето остануваат паркирани за да си ја дослушаат аудиокнигата што ја слушале по пат. Тоа се случува. Во Кина, тие всушност ги користат нивните автомобил како спа центар пред да заминат од дома после работа. Тоа го гледаме во податоците. Значи, тоа е конкретна потреба денес“.

2. Некои купувачи само сакаат автомобил со кој ќе можат да разговараат кога се осамени

„Нашата крајна цел со нашите виртуелни асистенти е да обезбедиме услуга: каква е таа услуга е многу различна во различни региони. Разговор – само зборување – е всушност нешто што нашите клиенти во Азија сакаат да го имаат. Немаат цел, само сакаат со кого да разговараат. Тоа не би поминало добро во одредени делови на Германија“, вели Остберг, нагласувајќи ја потребата од навремено разбирање на комуникацискиот систем. „Исто толку важно е да ме разберете или да ме слушате. Затоа имаме различни расположенија или личности за виртуелен асистент“.

3. Новиот гласовен асистент на Mercedes има четири „расположенија“

„„Природното“ е во голема мера природен дијалог за постигнување нешто. „Емпатично“ може да биде кога доцните на состанок: „Па, жал ми е што го слушам тоа“ и така натаму. „Лично“, ако навистина сакате да почувствувате лична врска за да знаете нешто и така натаму, или „Проактивно“ кога сакате нешто како „Еј! Внимавај! Не оди таму!’ или „Доцниш на состанокот, ајде!“

4. Можете да изберете какво расположение ќе зборува вашиот автомобил… или ќе реагира на вашето расположение

„Можете да го персонализирате, можете да го поставите, можете да го приспособите. Но, она што сакаме да го постигнеме е да можеме да ги откриеме тие расположенија врз основа на контекстот во кој се наоѓате. Дали возите многу брзо? Или возите навистина бавно? Заедно со камерата за препознавање лице на лицето на возачот, во моментов има навистина добар софтвер кој може да каже дали сте под стрес или смирени. ”

5. Можеби веќе го достигнавме врвот кога станува збор за екраните – но копчињата не се враќаат

„Мислам дека користењето на клиентите и повратните информации се клучни за нашиот развој во овој момент. Така, во некои случаи, најбрзиот, најлесниот начин е со вртливото копче. Ова е најбрзиот начин за контрола на јачината на звукот. Во други случаи, тоа е всушност најинтуитивно.

„Кога станува збор за бројот на екрани, ние сме во сегментот на луксузот и веруваме дека со денешната технологија графиката е исклучително важна. Да, веруваме во гласовна контрола. Да, веруваме и во интеракции. Доаѓаат повеќе технологии. Сум видел многу од нив. Но, денес гледаме дека екраните се навистина најдобриот начин да се испорача нивото на квалитет на графика за кое се залагаме“.

6. Mercedes планира да го возврати масивниот заден екран на BMW i7 „Theatre Screen“

„Останете со нас! Ќе имаме ново искуство за патниците на задните седишта. Навистина се развива од Кина, бидејќи гледаме дека потребата првенствено доаѓа од таму. Имаме малку поинаква филозофија кога станува збор за поставување на екранот и слично, а тоа ќе го видите кога ќе излезе“.

7. Mercedes внимателно го следи обидот на BMW да понуди опрема преку претплата

„Нашата филозофија во Mercedes е дека ова ќе биде луксузно искуство. Тоа значи дека ние не ги ‘уценуваме’ нашите клиенти. Тоа е повеќе сеопфатно искуство. Но, да, нашите корисници секако ќе треба да се претплатат на пакетот и така натаму“.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

About Us

Журнал МК е независен информативен портал.

Адреса: 8 Ударна Бригада 20б, Скопје, МК
Телефон: + 389 2 3217 815
Email: info @ zurnal.mk

@2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by Anet.com.mk