„Bugatti“ на новото доба е претставен пред 30 години, но никогаш не влезе во производство.
Тоа било во 1993-та година, кога „Bugatti“ го изненади светот покажувајќи автомобил каков што никој претходно не се осудил да си замисли ни во соништата. Тоа била хиперспортска и многу луксузна лимузина, чиј дизајн го потпишал Џиоргето Гиугиаро.
Денеска е голем јубулеј – точно 30 години од претставувањето на овој модел на „Bugatti“, но и 85. роденден на Џиоргето Гиугиаро, еден од најуспешните дизајнери во историјата на автомобилот. За жал, неполни две години по претставувањето на моделот „EB112“ компанијата отишла во банкрот и не закрепнала целосно додека не дошла под капата на „Volkswagen“.
Понатамошната иднина е позната, исто како и фактот дека токму „EB112“ ги поставил темелите за понатамошен развој на дизајнот на оваа мерка. Поставена на основа на спортскиот „EB110“, оваа спортска лимузина и денес е предмет на восхит, а не чуди што во време на премиерата е прогласена за најубав автомобил на светот.
Помалку познато е дека се изработени три примероци и тоа дури во 1998-ма година. За нивното настанување заслужни се Гилдо Паланка Пастор и „Monaco Racing Team“, а секој имал некое уникатно решение. Тоа што им е заедничко е атмосферскиот 6.0 B12 со 460 коњски сили и 590 Nm, кој во комбинација со шестстепенскиот рачен менувач ги придвижувал сите тркала.
„EB112“ постигнувал 100 км/ч за 4,3 секунди, а максималната брзина изнесувала 300 км/ч. Тоа се вредности кои тогаш биле во доменот на недостижното за повеќето произведувачи, а и денеска, по 30 години, се повеќе од респектабилни.