Спортскиот европски крак на распространетата империја Stellantis е во страшна состојба. Во САД во текот на 2021 година се продадени „бедни“ 18.000 единици, а нешто подобро беше во Европа – 26.000. Тоа се факти, а фактите велат дека минатогодишната продажба е намалена за близу 30 отсто во однос на бројките во 2020 година и околу една осмина од она што се случуваше пред 20-тина години.
Добрата вест е дека сегментот на мали SUV модели е во подем, а рецептот Tonale доаѓа во вистинско време. Вклучува три хибридни опции, што го прави првиот електрифициран автомобил на Alfa. Исто така, ветува многу поквалитетен ентериер отколку кај другите (поскапи) модели во гамата, а од Alfa велат дека примениле неколку методи за да се обезбеди силни вредности, вклучително и користење на технологијата NFT.
Tonale се потпира на најважните достигнувања на брендот. Култните бандажи кои потекнуваат од 33 Stradale, светлата слични на оние поставени во SZ Zagato или линијата од страна, која, според дизајнерите, треба да ја имитира Giulia GT. Tonale е долг 4,53 метри и висок 1,6 метри. Самиот изглед, сепак, не е изненадување. Продукциската верзија е силно заснована на концептот кој е познат со години.
Во салонот доминираат екраните од 12,3 и 10,25 инчи. Екранот за прикажување на инструментите е сместен во карактеристични цевки. Самиот дизајн на таблата е класичен, но креаторите велат дека Tonale е наменет и за помладите клиенти. Тапацирот е направен од, на пример, неопрен кој обично се наоѓа во спортската облека.
Tonale ќе бидe достапен само со хибридни системи. Основниот мотор има зафатнина од 1.5 литри и произведува, во зависност од верзијата, 130 или 150 КС. За разлика од конкурентите кои со години се специјализирани за хибриди, моторот има турбополнач со променлива геометрија. Ако тоа не е доволно, тука е plug-in хибридот базиран на 1.3-литарски мотор. Овде се добива погон на сите тркала (задната оска има електричен погон) и механички од 275 КС.
Жан-Филип Импарато минатата година ја одложи премиерата на Tonale токму поради не многу конкурентниот хибриден систем. Сега, гледајќи го овој аспект, Alfa Romeo Tonale блеска меѓу конкуренцијата. Само на струја можеме да помине до 80 километри во градски услови и 60 километри во комбиниран циклус. Тоа би требало да биде доволно за секојдневното возење.
Што друго? Па, Италијанците решија да воведат NFT технологија – неповторлива лична карта за автомобил базирана на blockchain технологија. Ако не сте во тек со новите технологии, накратко, тоа се состои од складирање на историјата на автомобилот (услуги, дефекти, километража…) во непогрешлива база на податоци. Во моментот кога ќе сакате да купите користен Tonale, сите информации ќе ви бидат на дофат на раката. Ова е за одржување на висока резидуална вредност на автомобилот.
Тоа е она на што Alfa Romeo сака да се фокусира, на одржување на вредноста. Производителот обезбедува петгодишна гаранција (па дури и осумгодишна заштита за батеријата) и висококвалитетна услуга. Производството ќе се одвива во фабриката Pomigliano d’Arco во близина на Неапол. Во продажба се очекува од средината на 2022 година. Цените се уште не се познати.