27.8 C
Skopje
Monday, August 8, 2022

Што Треба Да Избегнувате Да Јадете Ако Имате Чести Мигренозни Главоболки

Најчитани вести

Ако често ве мачи мигрена, пробајте да не ги внесувате овие намирници

Храна што предизвикува мигрена

Храната што содржи многу натриум, како и храната со адитиви како мононатриум глутамат (МСГ) или вештачки засладувачи како аспартам, предизвикуваат мигрена. Освен тоа, треба да се избегнуваат и јајцата, доматите, кромидот, млечните производи, пченицата, вклучително и тестенините и лебот, алкохолот, особено црвеното вино, кофеинот, чоколадата и јаткастите плодови (ореви, бадеми, лешници).

Promedica
Други предизвикувачи на мигрена вклучуваат: стрес, алкохол, промени во времето, промени во навиките за спиење и одредени лекови. Неодамнешните студии и истражувања покажаа дека некои промени во исхраната можат да помогнат во намалувањето на зачестеноста на мигрената.

Храна што ги намалува нападите на мигрената

Обрнувањето внимание на правилната исхрана е една од најдобрите можни одбрани против мигрените. Консумирањето на природна храна без конзерванси или вештачки ароми е еден од начините да се ослободите од главоболката. Една студија открила дека веганската исхрана е најдобра за елиминација на мигрената. Исхраната базирана на билки е добар начин да го подобрите вашето здравје.

Во борбата против мигрената јадете портокалов, жолт и зелен зеленчук, како што се тиквички, сладок компир, моркови и спанаќ. Пијте газирана, изворска или вода од чешма. Оризот е исто така добар, особено кафеавиот. Јадете и сушено или варено овошје, како цреши и брусница, но исто така и природни засладувачи или ароми, како што се јаворовиот сируп и екстрактот од ванила.

Витаминот Б2 или рибофлавин можат да помогнат во намалувањето на зачестеноста на мигрените. Витаминот Б2 може да се најде во лососот и црвеното месо. Покрај тоа, присутен е и во житарките и печурките.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com