27.8 C
Skopje
Friday, July 30, 2021

Тренерот за мозок Џим Квик открива како да станете ПОДОБРА ВЕРЗИЈА НА СЕБЕ!

Најчитани вести

Со учење да ги препознаваме мислите и моделите, и продуктивни и оние кои се помалку продуктивни, можеме да обликуваме каде одат нашиот фокус и внимание. Ова директно влијае на нашето однесување, помагајќи ни да ги постигнеме своите цели побрзо и попаметно.


Џим Квик (тоа е неговото вистинско име) е светски познат експерт за подобрување на меморијата, оптимизирање на функцијата на мозокот и забрзување на учењето. Бидејќи имал потешкотии во учењето по повредата од детството, Квик смисли стратегии за драстично подобрување на неговите ментални перформанси. Оттогаш, тој го посвети својот живот на помагање на другите луѓе да го ослободат нивниот вистински генијалец и моќта на нивниот мозок, а меѓу неговите клиенти има корпорации како Гугл, Вирџин, Најк и Дваесет век Фокс. И такви институции како Обединетите нации, Институтот за технологија во Калифорнија, Харвард…

Уред за филтрирање

Нашиот мозок е првенствено уред за филтрирање. Количината на стимуланси во еден момент е огромна и нашиот мозок еволуираше за да ни помогне да ги сортираме стимулаторите на вистински начин, вели Џим Квик. Постои уште еден дел од нашиот несвесен мозок кој функционира автоматски, правејќи го нашиот живот полесен. На пример, ние не размислуваме свесно за индивидуалните чекори вклучени додека миеме заби или возиме на работа. Откако ќе научат, овие активности создаваат навика, а нашиот мозок е свесен само за почетниот чекор, преминувајќи во автоматски режим за другите – вели Квик.

Бидејќи работата на нашиот несвесен дел од мозокот го поддржува нашето свесно однесување, можеме да научиме да ја користиме нашата свест за да ги преобликуваме мозоците за да престанеме да филтрираме некои работи или да започнеме да ги филтрираме другите.

Со учење да ги препознаваме мислите и моделите, и продуктивни и оние кои се помалку продуктивни, можеме да обликуваме каде одат нашиот фокус и внимание. Ова директно влијае на нашето однесување, помагајќи ни да ги постигнеме своите цели побрзо и попаметно – сугерира Квик.

Бидете отворени за промени
Отвореноста кон промена е процес, објаснува овој тренер за мозоци. Ова не е нешто што можеме едноставно да го вклучиме или исклучиме, бидејќи промената бара од нас да бидеме свесни за нашите навики и активно да работиме против нив.

За почеток, треба да се фокусираме на одредени работи што сакаме да ги смениме. Ако сакаме да станеме поактивни, нашата цел може да биде да одиме по пет минути секој ден. Можеме да го запишеме времето од денот кога ја постигнавме таа цел. На пример, се паркиравме на крајот од паркингот или користевме скали. Кога ќе успееме да ги достигнеме нашите пет минути, можеме да ја прошириме целта подолго време – советува Квик.

Ако го следиме овој пример, друг начин да го стимулираме нашиот несвесен мозок е да ги следиме социјалните мрежи со фокус на активен животен стил или да се приклучиме на локални форуми.

Можеме да ги замолиме пријателите и семејството да не поканат повеќе како гости или на прошетка или да не предупредат кога ќе се вратиме на старите навики. Кога ќе се отвориме за промена, можеме да го активираме нашиот мозок за да ги види сите начини на кои е можна промена – сугерира Квик.

Активно користете позитивни мисли и афирмации
Афирмациите и опкружувањето со позитивни работи го активираат центарот за награди во нашиот мозок.
Така се формираат навиките и затоа се од витално значење за преквалификација на нашиот мозок. Иако објавувањето на генерализирани позитивни повратни информации ќе ослободи хормони во нашиот мозок кои ќе направат да се чувствуваме добро, ние сакаме да го поврземе одговорот со одредени однесувања. Ако се вратиме на примерот дека нашата цел е да бидеме поактивни, треба да повториме позитивна фраза и мантра на почетокот на вежбата и една на крајот. Можеме да ги замолиме луѓето да ни помогнат да станеме посилни и кога сме поактивни. Колку повеќе ги слушаме овие позитивни пораки од нас самите и другите, толку повеќе им веруваме, што пак води кон повисоки нивоа на мотивација – објаснува овој тренер за мозоци.

Визуелизирајте успех
Една од најмоќните алатки што ги имаме за усовршување на мозокот е моќта на визуелизацијата.
Кога се вклучуваме во вежби за визуелизација, нашиот мозок всушност го менува начинот на организирање и создава нови нервни врски. Визуелизацијата е толку моќна што се користи во вежби за рехабилитација кои им помагаат на лицата да се опорават од трауматски физички повреди – вели Квик и додава:

Ако поминеме пет минути визуелизирајќи го нашиот успех, како изгледа, како ни работи, вклучувајќи ги и сетилните стимули и сите детали што можеме да ги запомниме, тоа помага да се прилагоди мозокот на фактот дека е важно да бидеме активни (одиме назад на пример), и тој ќе започне да се реорганизира за да најде можности за активност. Можеби дури и самите ќе сакаме да одиме на прошетка и да бараме начини да го исполниме тоа физичко барање – сугерира Џим Квик.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести