4.8 C
Skopje
Thursday, January 20, 2022

СЗО: Ова е најлошата криза во образованието некогаш предизвикана од пандемија

Најчитани вести

Летните месеци се скапоцена можност за владите да воспостават правилен пакет мерки што ќе помогнат да се намали стапката на инфекција и да се избегне затворање на училиштата.

Училиштата треба да останат отворени што е можно подолго со соодветни јавноздравствени и социјални мерки, а владите треба да ги користат летните месеци за да спроведат мерки за заштита на училниците во следната учебна година, рече генералниот директор на СЗО за Европа, Ханс Клуге, на виртуелната конференција во петокот посветена на влијанието на пандемијата врз образованието на децата.

„Летните месеци даваат скапоцена можност за владите да воспостават правилен пакет мерки што ќе помогнат да се намали стапката на инфекција и да се избегне затворање на училиштата, кое, како што видовме, има толку штетно влијание врз образованието, социјалата и ментална благосостојба на нашите деца и млади“, рече Клуге.

„Ширењето на новите соеви, заедно со присуството на џебови на невакцинирани лица во училишни услови, значи дека нема време за губење. Сега е време за акција. Не можеме да дозволиме пандемијата да ги лиши децата од образование и развој. Ова е најтешката криза во образованието досега“, рече тој.

На конференцијата говореше и регионалната директорка на УНИЦЕФ за Европа и централна Азија, Афшан Кан, која рече дека и покрај фактот што повеќето земји имаат модел за учење на далечина, недостигот од настава во училниците претставува предизвик за децата. Ова особено се однесува на ранливите и маргинализираните деца.

„Во текот на изминатата година, родителите, старателите и децата се обидоа да се приспособат на своето ‘ново’ опкружување за учење, но не можеме да ризикуваме да имаме уште една година на прекин“, рече Кан.

Таа рече дека е неопходно носителите на одлуки да соработуваат во текот на летото со цел да обезбедат децата да можат безбедно да се вратат на училиште и да го достигнат она што го пропуштиле.

„Мора да се извлечеме од кризата во образованието и здравството предизвикана од ковид-19 со пофлексибилни модели на образование и да ги следиме амбициозните цели за да го закрепнеме образованието и да го трансформираме така што секој ученик да учи подобро, да има подобри социјални и емоционални вештини, подобро здравје и благосостојба“, рече Кан.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com