Додека бранот на заминувања од западните производители на автомобили ја намалува понудата за руските потрошувачи, кинеските производители на автомобили се обидуваат да ја пополнат празнината и да ги убедат Русите да ги прифатат кинеските брендови…
Податоците од аналитичката агенција Autostat и консултантската компанија PPK покажуваат дека кинеските брендови како Haval, Chery и Gili сега учествуваат со близу 40 отсто од продажбата на нови автомобили во Русија, во споредба со помалку од 10 отсто во периодот јануари-февруари минатата 2022 година. објави Reuters.
Според Tanjug, тој голем скок во продажбата на кинески автомобили се совпадна со излегувањето на компаниите како Renault, Nissan и Mercedes од Русија.
Сепак, неколку руски купувачи на автомобили, поединци и дилери, сметаа дека квалитетот на некои кинески автомобили е понизок од оние од Западот, а експертите од областа истакнаа дека кинеските производители треба да ја подобрат својата репутација, иако нивниот удел на пазарот расте.
Еден од оние кои треба да се убедат да купуваат кинески автомобили е Степан (28), кој често ги вози.
„Минатата година успеав да купам Škodа и ако сакате мое искрено мислење, разликата во однос на кинеските автомобили е огромна“, рече тој.
Чешкиот производител на автомобили Škoda Auto, дел од групацијата Volkswagen и еден од ретките западни производители на автомобили кои имаат локално производство на автомобили, е во завршна фаза од договорот за продажба на своите руски средства поради воведувањето на западните санкции, откако Москва испрати војници во Украина во февруари минатата година.
Од друга страна, поранешниот руски претседател Дмитриј Медведев, по посетата на Кина во декември, изјави дека соработката со кинеските производители е добра и дека перцепциите на потрошувачите се застарени.