Следната генерација на Maserati Quattroporte ќе пристигне во 2024 година, кога ќе се појави во продажба како помала, полуксузна и само електрична замена за сегашниот автомобил…
Врз основа на архитектурата STLA која ќе ги поткрепи сите идни ЕV од Maserati, Quattroporte Folgore ќе биде третиот електричен автомобил на марката, но првиот што ќе се нуди без опцијата со погон на мотори со внатрешно согорување. Како резултат на тоа, ќе игра клучна улога во обликувањето на иднината на брендот во отфрлањето на мотори со внатрешно согорување до 2030 година.
Давајќи му ги на Autocar првите детали за долгоочекуваниот ривал на Maserati, Porsche Taycan, извршниот директор Давиде Грасо (Davide Grasso) рече дека тоа е „непогрешливо Maserati“, но исто така и „толку нарушувачки дизајнерски проект“, сугерирајќи дека ќе се инспирира од најновите модели Granturismo и Grecale, но исто така ќе усвои радикално нов изглед дефиниран со неговите електрични основи.
Новиот седан ќе доаѓа со соодветно висока цена, бидејќи Maserati се оддалечува од таргетирање на обемна продажба во мејнстрим сегментот. Решивме да не го правиме тоа“, рече Грасо. „Како луксузен бренд, сакате да изберете што да не правите, а потоа да изберете што да правите. Ние не сме за секого. Ние сме за оние кои се подготвени да платат премија за да имаат уникатни перформанси и луксузно искуство“.
Грасо го посочи Grecale како добар пример за тоа како да се преведат луксузните акредитиви на Maserati во попристапни. Тој го истакна неговиот кокпит фокусиран на возачот, просторот за нозете и вниманието на деталите.
„Се ослободивме од размислувањето за обемот“, рече Грасо. Обемот е последица на она што го правиме. Водечката идеја е профитабилноста, бидејќи без профитабилност и квалитет не постои луксуз“.
Позиционирањето на новиот Quattroporte исто така укажува на целна цена од околу 150.000 британски фунти, особено ако се има предвид дека ќе се продава само во електрична форма (Granturismo Folgore ќе чини 200.000 фунти).