30.8 C
Skopje
Monday, July 26, 2021

Пристигна новата Ц-класа на Мерцедес, со луксузот во нишан (ФОТО+ВИДЕО)

Најчитани вести

Мерцедес бенц денес ја претстави својата најнова интерпретација на Ц-класата. Еден од најценетите модели на компанијата, Ц-класата, долго време се смета за мала директорска лимузина, со 10,5 милиони продадени парчиња од 1982 година.

Некое време таа беше влезната врата во поседувањето модел на Мерцедес, кон што многумина тежнееја. Сега, со повеќето А и Б модели, Ц-класата повеќе не е влезен производ. Меѓутоа, останува еден од столбовите на стратегијата на Мерцедес, заедно со Е-класата и С-класата.

Новиот седан на С-класата носи видливи измени на филозофијата на моделот. Прифатен е концептот на „даунсајзинг“, односно намалување, со исфрлањето на сите шестцилиндерски и V8 мотори. За првпат, Ц-класата ќе има електрифицирани четирицилиндерски мотори.

Надворешниот дизајн е прилично конвенционален, но внатрешниот дизајн е под силно влијание од С-класата, но сепак со неколку детали кои го прават уникатен. Новата Ц-класа ќе може да се купи и како карван.

Новата Ц-класа е поголема на речиси секој начин. Меѓуоскиното растојание порасна за 2,54 сантиметри, давајќи им 2 сантиметри повеќе простор за нозете на патниците на задната клупа. Просторот за главата на задните седишта е поголем за 2 сантиметри, а на широчината за тие на предните седишта ѝ се додадени 2,54 сантиметри.

Новата Ц-класа е долга 468 сантиметри, широка 186 сантиметри и висока 174,7 сантиметри. За 6,35 сантиметри е подолга од моделот во заминување и е за 1 сантиметар поширока. Единствената мерка во која новата генерација е помала од претходната е висината, за 1 сантиметар.

За почеток, под хаубата ќе може да се бира меѓу три бензинци и два дизелаши.

Основниот бензинец е 1,5-литарски Ц180 со 170 коњски сили и вртежен момент од 250 њутнметри.

Благодарение на електрификацијата, со помош на функцијата „буст“, на возачот накратко му се на располагање уште 20 коњски сили и 200 њутнметри. Ова е инаку карактеристика на сите мотори на новата Ц-класа. Ц180 забрзува од 0-100 км/ч за 8,6 секунди, а максималната брзина е 231 км/ч.

Следи бензинецот Ц200 со иста зафатнина кој дава 204 коњски сили и 300 њутнметри. Забрзувањето до „стотка“ се скратува на 7,3 секунди, а максималната брзина е 246 км/ч. Овој модел е достапен и во верзијата 4матик со погон на сите тркала.

Врвот на понудата на бензинските мотори е Ц300. Овој 2,0-литарски мотор дава 258 коњски сили со вртежен момент од 400 њутнметри. Забрзувањето до 100 км/ч го постигнува за 6 секунди, а максималната брзина е 250 км/ч.

Мерцедес сè уште не се откажува од дизелите, на купувачите им нуди две верзии на дволитарскиот мотор. Послабиот Ц220д има 200 коњски сили и 440 њутнметри и до 100 км/ч стигнува за 7,3 секунди. Максималната брзина е 245 км/ч.

Посилниот, Ц300д дава 265 коњски сили и 550 њутнметри. Од 0 до 100 км/ч стигнува за 5,7 секунди пред да го достигне ограничувањето од 250 км/ч.

Без оглед на изборот на мотор, силата се пренесува на тркалата преку унапредениот 9Г-троник автоматски менувач.

Мерцедес најави дека подоцна ќе понуди и плагин-хибрид верзии кои ќе имаат електричен мотор, а ќе можат да минат до 100 километри само на струја.

Новата Ц-класа на Мерцедес ќе се појави во салоните во текот на годината, кога ќе бидат познати и цените.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести