Но и натаму електричен автомобил бира дури секој 10-ти купувач..
Со години, електричните возила беа избор на поединци, а самите автомобили беа групирани заедно поради нивниот извор на енергија и се гледаа како посебна категорија целосно одвоена од возилата со внатрешно согорување, став што важеше и во САД и во Европа.
Но повеќе не. До крајот на оваа година, електричните возила ќе бидат достапни во толку многу брендови и во толку многу пазарни сектори што повеќе од половина од Американците кои сакаат да купат нов автомобил ќе имаат на располагање остварлива електрична опција, а таа може да порасне до 75 проценти до 2026 година, покажа студијата.
Тоа е мислењето на Ј.D. Power, кој за Automotive News изјави дека сличностите во дизајнот помеѓу електричните и возилата со внатрешно согорување помагаат да се отвори пазарот за повеќе купувачи.
Иако многу рани електрични автомобили како оригиналните Nissan Leaf и BMW i3 привлекоа возачи кои сакаа да се истакнат и можеби да ја покажат својата еколошка свест, неконвенционалниот стил исто така исклучи многумина, пренесуваат информативните агенции.
И електричните возила веќе не се ограничени на неколку марки. Во споредба со пред десет години, па дури и пред пет години, достапноста на електричната опција порасна експоненцијално, што значи дека возачите кои се лојални на една марка со генерации веројатно ќе можат да се префрлат на електрични без да мора да ја менуваат својата верност.
Но, J.D.. Power вели дека уште еден голем фактор е малку попристапната цена на електричните возила. Податоците на J.D. покажуваат дека пред три месеци возачите барале да платат премија од 31 отсто за да изберат EV наместо возило со внатрешно согорување, но тој процент сега е намален на 24 отсто.
Telsa ги намали цените на своите електрични возила, а истото го направи и Ford за Mustang Mach-E претходно оваа година.
Цената на некои ЕV е дополнително намалена со владините стимулации и Законот за намалување на инфлацијата на администрацијата на претседателот на САД – Џо Бајден, кој нуди даночни кредити до 7.500 американски долари (6.900 евра).
Но, само затоа што тие клиенти можат да се префрлат на електрични, не значи дека ќе го направат тоа.
J D. Power предвидува дека додека повеќе од половина од купувачите на нови автомобили ќе имаат достапна остварлива опција за EV до крајот на оваа година, само еден од 10 ќе избере целосно електричен автомобил