15.8 C
Skopje
Thursday, June 17, 2021

Овие 5 намирници можете да ги јадете а да не се здебелите! Тие дури помагаат и во слабеењето!

Најчитани вести

5 намирници кои се богати со јаглени хидрати и помагаат при слабеење.

Во многу строги диети, јаглехидратите се елиминираат целосно, но тоа е заблуда, нездрава и рестриктивна исхрана.

Присуството на јаглехидрати во исхраната е подеднакво важно за нормално функционирање на организмот, за енергија и одржување на општата здравствена состојба.

Елиминирајте ја брзата храна и преработените јаглехидрати и шеќери од вашата исхрана, кои предизвикуваат таложење на масни наслаги, и наместо тоа, внесете здрави јаглехидрати во вашата исхрана што позитивно ќе влијаат на вашето здравје и ќе ви помогнат да изгубите тежина, да бидете слаби и здрави.

Еве 5 намирници богати со јаглени хидрати кои би требало да ги имате во вашата исхрана:

  1. Пченка

Важно е дека тоа е органска и свежа пченка што се готви и се пече без масло и без премногу сол. Избегнувајте пченка од конзерва бидејќи често содржи дополнителна сол и шеќер. Пченката е богата со здрави јаглехидрати, влакна, јод, фосфор, магнезиум и калциум и железо.

  1. Боранија

Здрава и нискокалорична вечера која содржи јаглехидрати, и најдобро ќе го забрза метаболизмот – боранијата. Содржи мал број на калории, но изобилува со растителни влакна кои ќе ве заситат, но и позитивно влијаат на дигестивниот систем. Исто така, содржи бројни витамини и минерали.

  1. Тестенини од тврда пченица

Овој вид тестенини нема да ја загрози вашата линија, но бидете внимателни со сосот. Користете сосови без многу масло и шеќер, како што се свежо исцедени домати, сос од босилек или соја со посно месо, како што се органско пилешко и зеленчук.

  1. Леблебија

Недостатокот на влакна во организмот негативно влијае на дигестивниот систем, а леблебијата секако е храна што ќе му обезбеди на вашето тело доволна доза на растителни влакна и растителни протеини. Леблебијата содржи голем број сложени јаглехидрати кои се здрави, како и манган.

  1. Печурки

Печурките содржат протеини, јаглехидрати и бројни антиоксиданти кои ги неутрализираат негативните ефекти на слободните радикали. Со цел нашето тело добро да ги апсорбира хранливите материи од печурките, комбинирајте ги со месо или житни култури.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести