Избраните корисници ќе можат да пробаат до пет профили под една сметка. Еве како функционира.
Facebook тестира опција за корисниците да имаат повеќе профили кои потекнуваат од една сметка. Во моментов, имањето повеќе сметки ги прекршува стандардите на заедницата на Facebook и може да резултира со ограничување или дури и трајно оневозможување на нивната сметка на корисниците. Но, со оваа нова функција, група пилот корисници добиваат можност да имаат до пет профили поврзани со таа единствена сметка.
Идејата зад него е „да им се помогне на луѓето да го прилагодат своето искуство врз основа на интереси и врски“, објасни портпаролот на Facebook, Леонард Лам. На пример, еден профил може да биде само за пријателите и семејството, додека друг може да се користи за интеракција со јавни групи. Секој дополнителен профил може да има свое уникатно корисничко име кое не бара од корисникот да го открие својот вистински идентитет и има свој уникатен извор. Според Facebook, корисниците можат да се префрлаат помеѓу овие профили само со „два допири“.
Сепак, корисниците мора да одржуваат една примарна сметка со нивното вистинско име, која е единствената дозволена да креира и управува со страници или да учествува во Facebook Dating. Лам вели дека дополнителните профили сè уште се придржуваат до стандардите на заедницата за употреба и не можат да се претставуваат како корисници или да се користат за имитирање други луѓе. Секое прекршување ќе влијае на целата сметка на корисникот, а не само на индивидуалните страници на профилот.
Овој тест на функции доаѓа по лошиот извештај за заработка претходно оваа година, кој јавно откри дека Facebook се бори да привлече и задржи корисници, откако за прв пат пријави загуба кај просечните дневни корисници во последниот квартал од 2021 година.
Тинејџерите особено ја избегнуваат платформата, претпочитајќи апликации како TikTok. На други платформи, како што е Instagram (кој исто така е во сопственост на матичната компанија на Facebook, Meta), поседувањето „финстас“ или повеќе кориснички профили за различни цели или публика, е добро документиран тренд, особено кај помладите корисници. Facebook се надева дека ќе го искористи тој повик за да ја оживее својата веб-страница.