Што ни беше откриено во извештајот на аналитичарските фирми Counterpoint Research и Canalys?
Сите уште ги чувствуваме последиците од светската економска криза, па затоа не треба да чуди што пазарот на паметни телефони е во пад.
Аналитичарските фирми Counterpoint Research и Canalys истовремено ги објавија своите извештаи за состојбата на пазарот, а нивните наоди сугерираат дека овој тренд продолжи во текот на претходниот квартал. Корисниците продолжуваат да бараат поевтини, докажани решенија, било да е тоа преку пазарот на користени телефони или преку разни попусти.
Економските проблеми со кои се соочуваат луѓето во голема мера влијаеја на пазарот на паметни телефони, кој бележи пад веќе осум последователни квартали. Counterpoint тврди дека во вториот квартал е забележан пад од 8% во однос на претходната година, додека Canalys смета дека негативната бројка за раст била 11%.
Иако Samsung го зазеде најголемиот дел од пазарот (22%) во текот на вториот квартал благодарение на добрата продажба на серијата Galaxy A, Apple постигна рекордни бројки за овој период (17%). По овие гиганти од индустријата следат кинеските компании Xiaomi, Oppo и vivo, кои ги зазедоа третата, четвртата и петтата позиција, горе-долу задржувајќи го својот удел во однос на минатата година.
Рекордот на Apple го следи значителниот раст на пазарот на премиум телефони, односно уреди кои чинат повеќе од 600 долари, што најмногу одговара на опсегот на телефони iPhone, со исклучок на моделите iPhone SE и iPhone 12. За прв пат, премиум телефоните успеаја да заземат повеќе од 20% од вкупниот пазарен удел.
Сепак, се чини дека има индикации дека сме пред закрепнување на пазарот. Бидејќи продажбата на користени уреди порасна за 16%, производителите бараат начини да се ослободат од залихите на стари телефони преку разни попусти и промоции, што пак треба да ја зголеми побарувачката за понови модели и да биде пресвртница во закрепнувањето. Аналитичарите не прецизираа кога тоа ќе се случи, но забележливо е дека производителите на телефони навреме купуваат поголеми залихи на компоненти за клиентите да не ги почувствуваат позначајно последиците од инфлацијата.