17.8 C
Skopje
Monday, September 26, 2022

Кои витамини се добра комбинација, а кои не треба да ги земате заедно

Најчитани вести

Витамините и минералите се добри за здравјето, но само ако се консумираат правилно.
Во денешно време, поради начинот на живот, речиси е невозможно да се внесува доволна количина на витамини и минерали од храната.
Бидејќи витамините се неопходни за нормално функционирање на организмот, потребно е да се земаат во форма на таблети.
Сепак, комбинациите се многубројни, но само вистинските ќе имаат ефективно влијание врз вашиот имунитет и здравје.

Витамин А + витамин Е и Ц
Овие витамини се целосно компатибилни и не ја потиснуваат интеракцијата. Витаминот Е го штити витаминот А од оксидација, а Ц служи како природен катализатор за другите два витамини, подобрувајќи го нивното дејство.
Покрај тоа, витаминот А е целосно компатибилен со цинкот и железото, стимулирајќи ја нивната апсорпција во телото.

Витамин Б6 + магнезиум
Овде, две супстанции си помагаат меѓусебно: Б6 ја зголемува биорасположивоста на магнезиумот за телото, а магнезиумот ја зголемува способноста на Б6 да навлезе во клетката.

Витамин Б9 + витамин Ц
Витаминот Ц во овој случај помага да се акумулира Б9 во ткивата, спречувајќи го неговото целосно отстранување од телото.

Витамин Б12 + калциум
Без калциум, асимилацијата на витаминот Б12 во телото е во принцип невозможна.

Витамин Ц + железо + хром
Секоја од трите супстанции служи како катализатор за апсорпција на другите две. Ако ги користите во тандем, нема да потрошите ни милиграм корисни елементи.

Витамин Б2 + витамин Б6
Овие два витамини секогаш треба да се земаат во пар. Сам по себе, витаминот Б6 е во неактивна форма и едноставно поминува низ телото без да се апсорбира.
Витаминот Б2 го активира Б6 и само тогаш телото совршено ги апсорбира.

Витамин Б2 + цинк
Витаминот Б2 служи како природен катализатор за цинк, кој подобро се апсорбира под негово влијание и поактивно го штити телото.

Витамин Б6 + калциум
Витаминот Б6 го контролира количеството на калциум што се излачува од телото, спречувајќи го недостатокот на калциум.

Витамин Д + калциум и фосфор
Витаминот Д е неопходен за апсорпција на овие два елементи. Можете да ги користите сите одеднаш, како и калциум и фосфор во комбинација со витамин Д.

Витамин Е + селен
Антиоксидативното дејство на витаминот Е е значително засилено со интеракцијата со селенот. Овој тандем помага да се заштитат клетките и ткивата од оштетување и воспаление.

Витамин К + калциум
Овој пар е одговорен и за цврстината и здравјето на вашите коски, како и за превенција од кардиоваскуларни болести. Витаминот К му помага на калциумот да изгради коскено ткиво во телото, а исто така е одговорен за правилно згрутчување на крвта и спречува васкуларна калцификација.

Бор + калциум, магнезиум и фосфор
Борот помага сите три елементи постојано да се асимилираат во организмот и правилно да ги извршуваат сите свои функции.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com