-3.2 C
Skopje
Wednesday, January 19, 2022

Како згодниот Џаред Лето се трансформира во ќелавиот Паоло Гучи

Најчитани вести

САД- Во моментот кога беше објавен трејлерот за „Куќата на Гучи“, трансформацијата на Џаред Лето од згоден, долгокос актер во дебел и ќелав моден дизајнер Паоло Гучи беше тема на филмскиот свет.

Паоло на Лето е семејната црна овца – сонувач со визија што отстапува од вкусните бои и дизајни на модната куќа. Со часови шминка секој ден, Лето глумеше во најочекуваниот филм на сезоната за модната династија Гучи во филмот на Ридли Скот, кој се појави во кината неделава. Трансформацијата започна со дизајнерот на протетика Горан Лундстром, кој направи 3Д скенирање без да го запознае актерот.

„Не ја знаев неговата боја на коса, неговата линија на косата и тонот на кожата“, објаснува Лундстром, која имала само три недели да се подготви.

Наместо тоа, Лундстром се потпираше на сликите и видеата на Лето:

„Имаше толку многу коса – густа коса и ниска линија на косата“. Дизајнерот почна да составува сложувалка која вклучуваше триделна ќелава капа која завршуваше во средината на челото на Лето.

„Ни требаше час и половина само да му ја покриеме косата“, вели Лундстром за процесот на монтирање. Покрај осумте протетски парчиња, Лето носел и перика. Актерот предложи да ги прилагоди сопствените мустаќи во изгледот.

Како и остатокот од ѕвездената актерска екипа – Леди Гага како Патриција Реџиани, Адам Драјвер како Маурицио Гучи и Ал Пачино како Алдо Гучи – Лето живееше колку што е можно повеќе во ликот за време на снимањето.

Леди Гага и Џаред Лето во сцена од филмот „Куќата Гучи“

„Обично се шминкаме на снимање, но Џаред сакаше да го нанесеме ова на посебна локација. Така, тој ќе се појави на снимање како Паоло Гучи“, вели Лундстром.

Гага и Драјвер имаа свои тимови за шминка и коса, но дизајнерката на шминка Јана Карбони го надгледуваше изгледот, соработувајќи со актерските тимови и презентирајќи табли за расположение врз основа на нејзиното опширно истражување на фотографии, книги и, се разбира, Vogue Italia.

„Она што го видовте во Америка од 70-тите не беше изгледот на Италија од 70-тите“, вели Карбони. „Италија беше поконзервативна, па имаше поинаков изглед“. До 80-тите, забележува Карбони, Италијанките станаа сигурни во нивната модна смисла, а до 90-тите тие постигнаа независност. „Тие би можеле да ја прифатат убавината, самодовербата и умноста и да не се срамат од тоа“, вели таа. Тој дух се рефлектира во шминката на Патриција.

За Камил Котин, која ја игра љубовницата на Маурицио Гучи, Паола Франки, Карбони создаде контрастен изглед заснован на богатите Италијанки во 80-тите, особено од Милано. Инспириран од мешавината на Катрин Денев – икона на Италијанките – и актерката Моника Вити, дизајнерот и подари на Паола исончан тен за италијански сјај. „Патриција не требаше да биде во семејството Гучи поради нејзиното потекло, па затоа секогаш беше надвор“, вели Карбони. „Паола беше богата, но сакаше моќ“.

Дизајнерката вели дека русата коса на Паола помогнала да се означи сјајноста.

„Многу размислувавме за нејзината перика, дизајнирана од Џулијано Маријано. Сакавме да биде ледено, а не жолто. Корените беа потемни, така што можеше да се види нејзината длабочина и можеше да се види како светлината се рефлектира од него“, објаснува Карбони. „Кога ќе ги видите двете жени заедно, тие се спротивни. Тоа е темна наспроти светла страна, но и двете се проблем – силни жени, но многу различни“.

Повеќе вести

- Advertisement -spot_img

Најнови вести

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com