Home » Како би изгледал Porsche 911 Targa со ДНК на Taycan?

Како би изгледал Porsche 911 Targa со ДНК на Taycan?

by Lina Muslija

Трендот на електрификација ги погодува сите, дури и чистокрвните спортски брендови, кои повеќе не можат да одолеат на струјата. Во таа насока, од следната година, во Штутгарт ќе пристигнат серија електрични модели, а прв во таа серија ќе биде новата генерација SUV модел Macan. Истовремено, од Porsche најавуваат дека легендарниот 911 ќе остане модел кој најдолго ќе трае со термомоторите. Сепак, во имагинативното царство на креаторите на дигитални содржини, се појави интересна идеја која исто така го наелектризира 911.

Sugar Chow, виртуелен уметник, попознат на социјалните мрежи како sugardesign_1, ја заврши вообичаената работа во негова насока прикажувајќи многу интересен дигитален проект на новата генерација на Porsche 911E Targa.

Воведен на крајот на 2018 година како дел од осмата генерација на легендарната серија 911, моделот 992 се приклучи на вообичаената линија на модели: Carrera, Targa, Turbo и GT3. Сите овие варијанти се интересни, но за многумина Targa е особено интересен поради неговиот специфичен покрив. Во моментов, моделите 911 Targa ги вклучуваат варијантите: Targa 4, Targa 4S, плус Targa 4 GTS. Нивната моќ се распределува во опсег од 385 до 480 КС, а во најмоќната верзија со PDK менувачот спринтува до 100 км/ч за само 3,5 секунди и развива максимална брзина од 307 км/ч.

Сепак, овој мајстор за пиксели предлага интересна дигитална комбинација помеѓу класичното, но модерно Porsche 911 Targa и единственото EV на продажба – Taycan. Можеби изгледа иронично, но предниот дел на Taycan е феноменално вкоренет во каросеријата на 911, додека задниот дел бараше само бришење на положбата на издувниот систем за да се комплетира оваа интересна илузија, која изгледа хармонично и многу привлечно.

Она на што уметникот не се осврна е што има под каросеријата во однос на погонската единица? Логиката вели дека поставувањето на поголемиот батериски пакет на Taycan не би имал простор во подот на оваа Targa, па како логично решение се наметнува опцијата со батерија од 71 kWh (нето). Моќноста од 530 КС со вртежен момент од 640 Nm би била повеќе од доволна за да го направи овој дигитален спортист исто толку брз како и неговите верзии со SUS мотор.

You may also like

About Us

Журнал МК е независен информативен портал.

Адреса: 8 Ударна Бригада 20б, Скопје, МК
Телефон: + 389 2 3217 815
Email: info @ zurnal.mk

@2022 – All Right Reserved. Designed and Developed by Anet.com.mk

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More