Од вкупно 7.000 километри автопатишта во Италија, 2.000 километри имаат три или повеќе ленти, а 1.550 километри се под постојана контрола на максималната брзина…
Брзината на автопатите А4 (Милан-Бреса), А26 (Џенова Волтри-Гравелона Точе), А14 (Болоња-Бари) и А30 (Катерта-Салерно) може трајно да се зголеми на 150 км/ч, најави италијанскиот министер за транспорт Матео Салвини.
![](https://avtoklub.mk/wp-content/uploads/2023/05/view-of-autostrada-a1-or-autostrada-del-sole-near-rome-cityits-italian-motorway-that-connects-milan-with-naples-via-bolognaflorence-and-rome-2B9N3R3-1024x753.jpg)
Министерот Салвини најави дека зголемувањето ќе се случи само на рути кои се сметаат за особено безбедни.
![](https://avtoklub.mk/wp-content/uploads/2023/05/traffic-on-italian-autostrada-highway-motorway-near-rome-in-lazio-FY844Y-1024x839.jpg)
Министерот објасни дека повеќето смртни случаи не се на автопати, туку на јавни патишта.
![](https://avtoklub.mk/wp-content/uploads/2023/05/speed-control-small.jpg)
Во Италија ограничувањето на брзината е 90 км/ч надвор од населени места, 110 км/ч на јавни патишта и 130 км/ч на автопати, пишува специјализираните портали.
Италија има поинаков пристап од многу европски земји, кои размислуваат за намалување на брзината поради климатската криза.
![](https://avtoklub.mk/wp-content/uploads/2023/05/Autostrada-stazione.jpg)
Засега не е одреден прецизен датум кога би можело да се смени ограничувањето на брзината…